Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine man-up.si

Prodaja in dostava blaga je načeloma možna samo na ozemlju Republike Slovenije.
Po dogovoru lahko blago dostavimo tudi v tujino.

Varstvo potrošnikov

Trgovina man-up.si deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Postopek nakupa

Na spletni strani www.man-up.si si uporabnik izbere izdelek in klikne na gumb ‘Dodaj v košarico’. Sistem obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in na desni strani se mu začasno prikaže nakupovalna košarica. Če želi kupec zaključiti nakup, klikne v košarici na desni strani zaslona gumb ‘Na blagajno’ in sistem ga pripelje na stran kjer bo zaključil svoj nakup.

  1. Odstranitev izdelka iz košarice

Na spletni strani www.man-up.si je v zgornjem desnem kotu ikona nakupovalna košarica. S klikom na ikono, se uporabniku na desni strani spletne strani prikažejo izdelki, ki jih je dodal v nakupovalno košarico med brskanjem po spletni trgovini. Če uporabnik želi odstraniti izdelek iz košarice, klikne na Prikaži košarico, kar ga preusmeri na stran ”Košarica”. Na strani košarica z klikom na “x” odstrani izdelek.

  1. Nakupovalna košarica

Če ima uporabnik veljavno kodo za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb ”uporabi kupon’’. Za dokončanje naročila uporabnik v spodnjem desnem kotu izbere gumb Nadaljuj na Blagajno.

V zahtevana polja uporabnik vpiše podatke (e-mail, ime, priimek, naslov, kraj, poštno številko, državo in tel. številko), ki jih podjetje potrebuje za potrditev, zaključek naročila ter dostavo izdelka. V spodnjem delu okna si uporabnik izbere še način dostave in pa način plačila, ki ga bo uporabil za svoj nakup.

Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo, prav tako pa tudi njegovi osebni podatki.

  1. Zaključek naročila

Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Hvala vam! Vaše naročilo je bilo uspešno zaključeno.’

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Podjetje lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene izdelkov pijač v spletni  trgovini vsebujejo 22% DDV, prav tako vse cene izdelkov kapsul v spletni trgovini vsebujejo 9,5% DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh  trgovine man-up.si veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do dne objave novega cenika. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine man-up.si. Cena ne vključuje dostave. Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.

Naročanje

Naročila preko spletne trgovine man-up.si

Naročanje poteka preko Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini man-up.si.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina man-up.si, si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

Informacije o pritožbenem postopku v podjetju

V podjetju Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. si prizadevamo za zadovoljstvo strank in nenehno izboljševanje kakovosti poslovanja, vseeno pa se lahko zgodi, da je naše ravnanje drugačno od vaših pričakovanj. V kolikor se to zgodi in bi želeli oddati pritožbo, smo za vas pripravili možnosti:

– Stranke lahko pritožbe podate pisno na sedež podjetja Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o., Savska loka 21, 4000 Kranj, ali preko e-pošte info@escon.si.
– Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času – najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu pritožbe.
– Za nerešljive spore je pristojno okrajno sodišče v Ljubljani. Vseeno upamo, da nas boste pred uporabo tega kanala kontaktirali. Verjamemo, da bomo našli lažjo rešitev za obe strani.

Spori in težave

Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. Sporov si res ne želimo. V primeru težav vas prosimo, da nam pošljete email na info@escon.si. Postopek je seveda zaupen. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo izvensodno in sporazumno. Postopek reševanja spora je podrobno opisan v zgornjem poglavju. Za nerešljive spore je pristojno okrajno sodišče v Ljubljani.

Spletno reševanje sporov

S posebnim predpisom Evropske unije je na ozemlju celotne EU, od 15. 2. 2016 naprej, vzpostavljen nov sistem za reševanje sporov povezanih s spletnimi nakupi, s pomočjo ODR spletne strani. Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb,  skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Podjetje Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani imamo objavljeno elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vračilo artikla

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

O nameravanem vračilu izdelka (odstopu od pogodbe) nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail info@escon.si ali preko obrazca za vračilo blaga.

Če ste kupljeni izdelek že prejeli – in vam kupljen izdelek ne ustreza in bi ga radi vrnili, ga nato na vaše stroške pošljite na naslov Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o., Savska loka 21, 4000 Kranj.

Povratna pošiljka vrnjenega blaga na naslov podjetja Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o., Savska loka 21, 4000 Kranj mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od sporočila.

V primeru odstopa od pogodbe Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. takoj ko je mogoče oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila izdelkov – z enakim plačilnim sredstvom – razen če želite drugače (sporočite nam na email: info@escon.si).

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Vsi paketi ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz. poštnino plača naslovnik bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške. Prosimo, da poleg pošiljke priložite račun za kupljeni izdelek, vaše podatke ter želen način vračila kupnine, ki je lahko preko dostavne službe, plačila na TRR.

Menjava artikla

Zamenjava izdelka je pravzaprav najprej vračilo izdelka, ki seveda mora biti v originalni embalaži, neuporabljen in nepoškodovan. Nato pa gre za nakup drugega izdelka. V primeru menjave izdelka preko spleta stranko bremeni strošek vračila blaga. Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. pa plača strošek pošiljanja novega izdelka.

Stvarna napaka in garancija ter uveljavljanje pravic iz tega naslova

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov – ZVPot. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

Reklamiranje artikla

Reklamacija artikla je mogoča s predložitvijo računa.

  1. Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, lahko nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov info@escon.si.
  2. V elektronski pošti nam čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke (ime in priimek ter naslov) ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije.
  3. Za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
  4. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.

Potrdilo o sklenjeni pogodbi

Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. hrani vsa besedila pogodbe (račune, predračune), ki so dostopni tudi potrošniku. Vsi kupci (to so kupci, ki izvedejo hiter nakup brez registracije) lahko dostopajo do potrdila o sklenjeni pogodbi (računa) pred dostavo naročenega blaga tako, da kontaktirajo eno od poslovalnic preko elektronskega naslova info@escon.si – račun vam pošljemo po željenem komunikacijskem kanalu.

Načini plačila

V spletni trgovini man-up.si omogočamo sledeče plačilo:

  • plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu (cena dostave 3,90 EUR z DDV).

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu  dostavljalcu GLS ob prevzemu paketa izročite gotovino in dostavljalec GLS bo za vas opravil plačilo. Dostavljalec GLS provizije za plačilo ne zaračunava. Dostavljalec vas pokliče po telefonu in se z vami dogovori za želen čas dostave).

  • plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR.

V primeru plačila na TRR, boste ob nakupu prejeli obvestilo z vsemi ustreznimi podatki za račun, kamor je potrebno opraviti nakazilo. Poštnina je 3,90 EUR z DDV.

  • plačilo preko kreditne kartice ali PayPal – (cena dostave 3,90 eur z DDV)

Dobavni roki

Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 3-5 dni.  V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši se bomo potrudili, da vas o tem obvestimo v 48-ih urah.  Žal tega ne moremo garantirati. Včasih se zgodi, da kaže izdelek na zalogi – in ga prodamo kupcu, ki je nakup opravil pred vami. Za izdelke, ki niso na zalogi je rok dobave izjemno različen in traja od 4 dni pa do 90 dni ali izjemoma celo več.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@escon.si. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

Dostava

Izdelke na zalogi običajno pošiljamo VSAK DELOVNI DAN dopoldne (dopušča se določena izjema zaradi bolniške odsotnosti).  Dostavo za  spletno trgovino man-up.si opravlja podjetje GLS.

Varovanje podatkov

Lastnik spletnega mesta man-up.si (Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah.

Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi. V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo. Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Obdelava osebnih podatkov

Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
  • kontaktno telefonsko številko,
  • ter ostale podatke, ki jih vnesete na relevantne obrazce na spletni strani.

Z registracijo in/ali z oddajo naročila na spletni strani izrecno soglašate, da lahko ponudnik pridobljene osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka in morebitne druge podatke, ki ste jih ponudniku posredovali za namene izpolnitve pogodbe – naročila), razen za namene pogajanj za sklenitev pogodbe ali za izpolnitev pogodbe – naročila (kot določeno v 10. členu veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov), uporabi tudi za namene neposrednega trženja prek vseh oglaševalskih kanalov, ki jih uporablja ponudnik (obveščanje prek telefona, SMS in drugih mobilnih sporočil, tiskanih medijev, nenaslovljene in naslovljene direktne pošte, elektronske pošte itd.), ter za potrebe z neposrednim trženjem povezane statistične in tržne analize, marketinško profiliranje in segmentacijo. Na ta način bomo poskrbeli, da boste o naših aktualnih ponudbah ves čas primerno obveščeni, hkrati pa boste obveščeni zgolj o ponudbah izdelkov, ki najbolj ustrezajo vašim željam.

Preklic soglasja za neposredno trženje prek elektronske pošte uredite:

  • s posredovanjem povratne elektronske pošte – kot odgovor na konkretno elektronsko sporočilo, ki ga ob vsakokratni izvedbi neposrednega trženja prejme s strani ponudnika, in/ali;
  •   z izpolnitvijo spletnega obrazca, povezava do katerega je navedena v vsakem elektronskem sporočilu, ki ga ob izvedbi neposrednega trženja prejme s strani ponudnika.

Ponudnik bo vašo željo po preklicu upošteval in najkasneje v 15 dneh dosledno uredil preklic soglasja za namen neposrednega trženja prek dotičnega oziroma vseh oglaševalskih kanalov ter vas o tem v nadaljnjih petih dneh pisno ali na drug dogovorjen način obvestil. Pri tem ne nastanejo nobeni stroški.

Ponudnik bo kot upravljavec vse pridobljene osebne podatke obdeloval in varoval v skladu z vsakokrat veljavno relevantno zakonodajo, trenutno veljavnima:

  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) in
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14, 54/14 in 81/15),

ter v skladu z morebitnimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi relevantne zakonodaje. Hkrati se zavezuje, da pridobljenih osebnih podatkov ponudnik ne bo posredoval tretjim osebam, razen pogodbenim obdelovalcem, s katerimi bo predhodno sklenil pisno pogodbo o obdelavi osebnih podatkov.

Avtorske pravice

Spletna trgovina man-up.si je v lasti podjetja Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Osnovni podatki o podjetju

Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o.
Savska loka 21
4000 Kranj

DŠ: SI24456900 (podjetje je davčni zavezanec)
MŠ: 3712702000

Poslovni račun: SI56 2900 0025 5486 023 Unicredit banka d.d., Ljubljana
SKD: G47.910

Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Ljubljani
Datum vpisa v sodni register 23.03.2010
Podjetje je davčni zavezanec. Vse cene so opremljene z DDV.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina man-up.si stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na man-up.si. Kljub temu lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, nam to prosim sporočite na info@escon.si.

V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali menjavo naročenega. Podjetje Escon d.o.o ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, ne odgovarjamo za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo kupci naše spletne strani. Mnenja pred objavo pregledamo. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah artiklov zaradi različnih resolucij ekrana. Za morebitne napake se iskreno opravičujemo. Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v primeru očitnih napak. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje Escon, spletna prodaja in trgovina d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, seštevanje kod itd.

Meni